Selecteer een pagina

De gelijktijdige behandelingsmethode voor acne met behulp van de ACNOX PLUS – productlijn van HL Labs.

Het begrijpen van de complexe mechanismen die betrokken zijn bij het optreden van acne heeft geleid tot een aanzienlijke verbetering van het vermogen om acne-aandoeningen te behandelen en tot nieuwe methoden om het probleem te behandelen. HL Labs ontwikkelde een innovatieve methode die behandeling op twee niveaus tegelijk combineert: het verminderen van het infecterende vermogen van de bacteriën die de ontsteking veroorzaken en tegelijkertijd het verjongen en herstellen van de huid en haar natuurlijke afweermechanismen, die zijn beschadigd door de wanorde. Deze strategie maakt het mogelijk om gelijktijdig alle pathologische mechanismen die betrokken zijn bij het optreden van acne te behandelen, wanneer de vroegst mogelijke interventie en een intensieve en consistente zorg de resultaten bij alle ernstniveaus van de acne kunnen maximaliseren.

De gelijktijdige behandelmethode is gebaseerd op het werken met de ACNOX PLUS – lijn van HL Labs – een professionele lijn die speciaal is ontwikkeld voor de vette-acne-gevoelige huid en acne vulgaris. Deze methode heeft belangrijke voordelen, waarvan sommige de meest significante efficiëntie van de behandeling zijn, wanneer de verbetering van de conditie van de huid al vanaf de eerste paar behandelingen kan worden gezien, waardoor lange intervallen tussen puistjes ontstaan, waardoor het risico op het veroorzaken van post-acne schade al wordt verminderd tijdens de behandeling een vriendelijke en veilige gebruikerservaring die geen ernstig trauma aan de huid veroorzaakt, en bovendien een comfortabele en effectieve thuisbehandelingsroutine. Al deze dragen bij aan het behalen van resultaten en de tevredenheid van de patiënten uit het proces en moedigen hen aan om zich eraan te houden.

Vermindering van het infecterende vermogen van bacteriën en vermindering van de ontsteking.

Het verminderen van het infecterende vermogen van bacteriën gebeurt door een gerichte aanslag op hun ontwikkeling. Tegelijkertijd is de behandeling bedoeld om het ontstekingsproces dat zich in de huid ontwikkelt door de reproductie van bacteriën te verminderen. Deze twee processen worden gelijktijdig uitgevoerd, met een combinatie van een aantal ingrediënten:

• Rosebay Extract – Een ingrediënt dat de huid in balans houdt, de hoornlaag versterkt, de vorming van talg vermindert en de ophoping ervan voorkomt.
  • Zink – een essentieel mineraal voor het regenereren van huidcellen en vooral voor de gevoelige huid. Zink is een ontstekingsremmend ingrediënt dat bacteriële veelheid die verband houdt met acne voorkomt, de aanmaak van talg reguleert en de epidermale barrière versterkt.
  • Extract van aminoglycinezuur – een ingrediënt dat de acnegevoelige huid reguleert, de aanmaak van talg vermindert en bacteriële veelheid die verband houdt met acne voorkomt.

De huidverjonging wordt gedaan met behulp van zuren – het salicylzuur en het shikiminezuur.

Huidverjonging.

• Salicylzuur – het salicylzuur (bèta-hydroxy) staat bekend om zijn vermogen om acne te verminderen. Bovendien kan het, omdat het in vet oplosbaar is, in de huidporiën doordringen en de dode cellen die zich daarin ophopen smelten en ze verstoppen. Bovendien heeft salicylzuur een ontstekingsremmende werking en een antiseptische werking tegen bacteriën en fungoes.
  • Shikiminezuur – een natuurlijk ingrediënt met ontstekingsremmende eigenschappen, dat bacteriële multipliciteit die verband houdt met acne voorkomt. Dit zuur verwijdert dode cellen en reguleert de talgproductieie.

Herstel van de huidtextuur en versterking van de natuurlijke afweermechanismen van de huid.

Tegelijkertijd bevat de lijn voor het eerst probiotica-extract, dat werkt voor het herstel van de huid en het versterken van de natuurlijke afweermechanismen van de huid die door de ziekte zijn beschadigd, evenals vitaminederivaten.

• Probiotica – beschermt de huid tegen infecties en ziekteoorzaken, draagt ​​bij aan het versterken van de vriendelijke bacteriën, terwijl het pathogene bacteriën doodt en de normale zuurgraad van de huid handhaaft. Veel onderzoeken in de afgelopen decennia hebben aangetoond dat behandeling met probiotica de groei van de P-acne-bacteriën en andere pathogene bacteriën die betrokken zijn bij huidziekten, remt. Hier zijn verschillende redenen voor. Ten eerste is gebleken dat ze de receptoren “vangen” en op deze manier voorkomen dat de gifstoffen eraan gehecht raken en ze infecteren. Daarnaast is er concurrentie tussen de probiotische bacteriën en de ziekteverwekkende bacteriën om voedingsbronnen. Daarom, hoe groter en beter de probioticapopulatie op de huid, hoe moeilijker het zal zijn voor pathogene bacteriën om op de huid te bestaan ​​en deze te beschadigen. Bovendien hebben aanvullende onderzoeken aangetoond dat specifieke soorten probiotische bacteriën, zoals lactobacillus, eiwitstoffen, bacteriocines genaamd, extraheren die lokale antibiotische activiteit hebben tegen ontstekingsfactoren.
  • Retinoïden (een derivaat van retinoïnezuur) – een vorm van vitamine A die biologisch toegankelijk is voor de huid. Bij gebruik op de huid bevordert vitamine A de ontwikkeling van nieuwe cellen en helpt het de acnegevoelige huid om zichzelf te genezen.
  • Niacinamide – een vorm van vitamine B3 – een multifunctioneel ingrediënt dat essentieel is voor het voeden van de huid, dat onder andere ontstekingssituaties onderdrukt, de aanmaak van talg reguleert en de huidtextuur verbetert.

De producten uit de lijn ACNOX PLUS: